מגזין תיירות ונופש

יוגה בטיולים המדריך למתחילים

נשום עמוק, עשה תנוחת יוגה ותשכח מצרות הנסיעה שלך. משטר פיזי מרגיע, עוזר לך לישון טוב יותר ולהתרכז יותר? זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל יוגה הוכיחה את עצמה שוב ושוב כאחת מצורות הפעילות הגופניות היעילות ביותר שיש והיא מושלמת לחופשה מרגיעה.

לא תמיד קל לשמור על שגרת הכושר שלך בנסיעות, אבל פעילות גופנית לא חייבת לכלול ריצה על הליכון או הרמת משקולות. אתה יכול ללמוד לחטוב את השרירים שלך ולהרגיע את המוח שלך עם תרגיל עדין יותר שדורש רק את הגוף והנפש שלך – אין צורך לתפוס מקום נוסף בתא המטען שלך. זה עשוי להיות אימון החופשה הטוב ביותר ללא חדר כושר.

יש לנו את שגרת היוגה למתחילים המושלמת בשבילך. חפש להלן הוראות לשש תנוחות בסיסיות, ויזואליות שיעזרו לך לעשות את זה כמו שצריך ואפילו הצעות למקומות אידיאליים לטיול הקשורים לתנוחת היוגה.

תחילת העבודה עם יוגה בטיולים

איך יוגה בטיולים יכולה לעזור במהלך החופשה שלך? יוגה עוזרת לחזק את הגוף שלך, מרגיעה את הנפש שלך, ואפילו מטעינה את המערכת החיסונית שלך, ומעניקה לך יותר שקט נפשי בטיול שלך.

מי יכול לתרגל יוגה בטיולים?

כל אחד יכול לתרגל צורת כושר עתיקה זו, ללא קשר לגיל – אך עליך לוודא שאתה במצב בריאותי גופני טוב כדי לקחת את התנוחות הללו בעצמך! עם זה בחשבון, כל מה שאתה צריך זה מזרן יוגה, כמה בגדים נוחים, מקום להתמתח והמוטיבציה לנסות את המהלכים האלה.

מרגישים השראה? בוא נעשה את זה!

תנוחת הילד

תנוחת הילד
תנוחת הילד

זוהי תנוחת המנוחה הקלאסית ביוגה, שעוזרת לנקות את הראש, להאריך את הגב ולפתוח את הירכיים. התחילו על הידיים והברכיים, נשמו פנימה והתיישבו זקוף. נשמו החוצה, השעינו את גופכם קדימה והנחו את ראשכם על המזרן, מותחים את הידיים לפניכם, כפות הידיים פונות כלפי מטה. נשמו עמוק במשך דקה אחת. שקול לעשות את התנוחה הזו אחרי כל אחד מהאחרים.

יעד אידיאלי: האיים הקריביים מציעים יעדי חופשה נגישים רבים עם פעילויות רבות – בין אם אתם מבקרים באתר נופש יוקרתי תוסס או יוצאים לגמרי מהרשת. בנוסף למספר יעדים ציוריים לתרגול יוגה לטיולים, תגלו גם חופים מדהימים ברמה עולמית ואוכל ייחודי. הנה כמה אתרי נופש מובילים בחוף הקריבי שכדאי לחקור.

כלב פונה למטה

כלב פונה מטה
כלב פונה מטה

התנוחה הזו היא מכשיר אופטימלי נהדר המחדד את הליבה, מחזק את הגב ומעלה את מצב הרוח. התחל על הידיים והברכיים, פרש את כפות הידיים החוצה ונשום פנימה. הבט למטה ובזמן שאתה נושם החוצה, דחף מהברכיים כדי למתוח את הרגליים. נשמו עמוק במשך דקה אחת.

יעד אידיאלי: קו סמוי, תאילנד, הוא יעד אקזוטי פופולרי המציע כמה מהחופים הטובים בעולם, אתרי נופש ברמת חמישה כוכבים, אוכל משובח וקניות יוקרתיות. תרגל את התנוחות שלך באתר הנופש שלך, או אם חופשת בריאות היא יותר הסגנון שלך, בדוק את אתר הנופש Samahita, שבו אתה יכול ליהנות יוגה ומדיטציה.

כלב פונה מעלה

כלב פונה מעלה
כלב פונה מעלה

שכבו על הבטן לפני כיפוף ידיים במרפקים והנח את כפות הידיים משני צידי הכתפיים. נשמו פנימה ודחוף ידיים ורגליים אל הרצפה תוך הרמת שאר הגוף מעט מהרצפה. נשום החוצה ויישר את הידיים, מושך את הגוף והרגליים קדימה.

יעד אידיאלי: מקום נופש טרופי כמו באלי הוא המקום המושלם להשוויץ בכלב שלך הפונה כלפי מעלה. במשך שנים באלי מחזיקה מקום ברשימות חופשות החלומות של מטיילים. תנוחו בבריזה של חוף הים בחוף סאנור או בקרו במקדש האי, טנה לוט, כדי למצוא קצת זן.

תנוחת משולש

תנוחת משולש
תנוחת משולש

תנוחת עמידה זו תעזור לפתוח את הריאות שלך ולהגביר את כל הגוף שלך. עמוד עם הרגליים מרווחות, אבל בנוחות. הושט יד עם שתי הידיים לצדדים לאורך הכתפיים. סובב את רגל ימין החוצה ב-90 מעלות והישען על רגל ימין בזמן שאתה מניח את יד ימין על הקרסול, השוק או הברך. השאר את זרועך השמאלית עד לתקרה, הסתכל עליה והחזק 5-8 נשימות. חזור למצב עמידה רגיל וחזור על הצד הנגדי. סובב את רגל ימין החוצה ב-90 מעלות ואת אצבעות כף הרגל השמאלית בכ-45 מעלות.

יעד אידיאלי: אפילו מחוץ לעונה, מזג האוויר הנהדר והנופים המדהימים של הוואי הופכים אותה למקום חופשה מוביל עבור מטיילים בארה"ב ולאחד היעדים המובילים לחופשת חוף בארצות הברית. קוואי, אי הגן, ידוע בצמחייה השופעת ובחופים הידידותיים למשפחות, מה שהופך אותו למקום המושלם למצוא בו את האיזון שלך לתנוחת משולש.

תנוחת עץ

תנוחת עץ
תנוחת עץ

עמדה זו מאלצת אותך להתרכז באיזון הפנימי והחיצוני שלך – ללא עיניים נודדות או מחשבות אם אתה רוצה לשמור על התנוחה יציבה! התחל עם רגליים ביחד, הנח את רגל ימין על הירך השמאלית העליונה הפנימית. חברו את ידיכם יחד בתפילה ומצאו מקום שתוכלו לנעוץ בו את מבטכם במשך 8 – 10 נשימות, ואז החליפו צדדים. אל תישען אל הרגל העומדת ותמשיך להפעיל את שרירי הבטן האלה.

יעד אידיאלי: מוכן להתאהב ביופיה של קוסטה ריקה. חופשה בקוסטה ריקה היא חופשה שתזכור לנצח וכל הרפתקה שתחווה שם תהיה ייחודית כמו גרגר חול. בין אם אתם מתרגלים את תנוחת העץ שלכם על חוף הים או על ראש ההר המשקיף עליו, בטוח תמצאו קצת שקט פנימי. מחפשים פעילויות לעשות שם? עצרו באחד הפארקים הלאומיים הציוריים של קוסטה ריקה.

עמידת ראש

עמידת ראש
עמידת ראש

עמידת ראש היא דרך מרגיעה ומרעננת לסיים את השגרה. ודא שיש לך הרבה מקום לתרגל את התנוחה הזו. שב הצידה קרוב ככל האפשר ליד קיר פנוי והניף את הרגליים כלפי מעלה כך שהגו שלך שוכב בזווית של 90 מעלות לרגליים מול הקיר. נשמו עמוק למשך דקה.

יעד אידיאלי: השכרת חוף היא מקום מושלם לעבוד על עמידת הידיים שלך. יש כל כך הרבה אפשרויות נהדרות לחופשת חוף בתוך ארצות הברית שיש יתרון אמיתי להישאר קרוב לבית. בדוק את החופים המובילים בארה"ב לרעיונות.

יוגה בטיולים
תוכן עניינים
אהבתם? למה לשמור בבטן...
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email